måndag 28 maj 2018

Ett gäng boktips!



Det är måndag och jag är rejält trött efter en lång arbetsdag. Ätit, vattnat tomatplantorna, vilat och nu kvällsläsning. Just nu läser jag Elizabeth Georges bok "Skriv på!" Läser den ju knappast från pärm till pärm, men eftersom jag väntar på att hämta mina reservationer så jobbar jag mig vidare i den här utomordentliga handbok i skrivandets konst. Ett lästips helt enkelt!

De böcker som står på tur att hämtas är:


Jellicoe Road av Melina Marchetta. Bokus beskriver boken så här


I podden Skriv en bestseller eller en annan bok blev jag tipsad om att läsa boken Vi av David Nicholls. Bild och bok hittar ni hos Bokus. Längtar redan till i morgon då jag ska till bibblan och hämta.

Vi (pocket)

1 kommentar:

Offerkofta och bitterboots

När slutar det göra ont? Den som har svaret får gärna maila mig på armerade@gmail.com I ärlighetens namn går det nog aldrig över helt...