torsdag 24 maj 2018

Hej!

Välkommen till den här bloggen som kommer att innehålla en hel del skrivande, böcker och tankar i största allmänhet. Jag har bloggat i olika former sedan 2007 men har gjort uppehåll från 2013. Nu är det hög tid att börja skriva i bloggform igen. Jag lockas av att starta upp från noll. En blogg är ju helt beroende av de som läser om syftet inte är att enbart skriva för sig själv. Jag skriver både för mig själv och för andra och hoppas att många läsare ska hitta hit så småningom.

Vem är jag? Jag heter Karin och bor i en mellansvensk stad tillsammans med min familj. Livet har bjudit på en hel del motstånd (som sig bör) och det ledde till att jag började skriva. Eller började och började... Jag har skrivit dagbok sedan jag var 9 år. Skrivit berättelser och brev. Brevskrivandet och dagboksskrivandet har jag hållit fast vid. Det i kombination med bloggande gör att jag helt klart ser mig som en skrivande person, det är mitt favoritsätt att uttrycka mig på. Alla kategorier!

Vem är du som har hittat hit? Lämna gärna en kommentar, det skulle vara kul!

Återigen, känn er varmt välkomna!

/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Offerkofta och bitterboots

När slutar det göra ont? Den som har svaret får gärna maila mig på armerade@gmail.com I ärlighetens namn går det nog aldrig över helt...