måndag 26 november 2018

Var är mina tjejer?

Image result for silvana imam för evigt

Fina, fina Silvana Imam ger mig sådan styrka genom sin musik. Ikväll rullar För evigt (med Marlene). Texten... Jag bockar för Queen Silvana. Lyssna här: https://youtu.be/o6P3Xf390DM

Idag har varit en speciell dag. Jag har funderat mycket på hur jag ska nå ut med det jag har att berätta. Den här bloggen tar ju sina första starka, om än vingliga steg. Eftersom jag gillar Instagram och dess format, finns Armerad även där under namnet armeradform. Följ mig gärna där. På Twitter heter jag @armeradform Följ, följ, följ!

Fortsätt att tipsa om läs- och följvärda bloggar, poddar och konton. Antingen genom att kommentera eller att skicka ett mail till armerade@gmail.com.


För evigt

Döda mörkret, tänd alla ljusen
Stanna tiden som den är frusen
Jag vill bara leva för alltid
För evigt
Jag vill bara leva här, leva här
Leva för alltid
För evigt
Baby låt oss leva här

[Silvana]
Ey jag spiller champagne på mina vita nike’s
Jag släpper vita duvor och röda butterflies
Jag bär på butterflies, två steg från paradise
Rör inte min skinnjacka, bror den är customised

är du med?
Det här är celebration
Jag och mina ladies
Ingenting kan stoppa oss
Vi är störst i kosmos
Fanmail ifrån london
Som jag vunnit på lottot
Tack gud jag är homo

forts...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Offerkofta och bitterboots

När slutar det göra ont? Den som har svaret får gärna maila mig på armerade@gmail.com I ärlighetens namn går det nog aldrig över helt...